Studio Perfection s.r.o.

Logo

Logo není jen hezký obrázek. Logo je především nejcennější nehmotné aktivum Vaší firmy, jehož hodnota neustále roste. Jeho tvorba vyžaduje skutečné úsilí, znalosti a kombinování. Ne každý je natolik vnímavý a šikovný, aby vytvořil svébytné a funkční logo. Přitom právě díky němu se dostane Vaše firma do povědomí! Stačí málo a člověk si vybaví konkrétní značku. Právě logo je tím spouštěcím mechanismem. Buďte významným hráčem na trhu a prezentujte svou firmu důstojně, ale zároveň moderně.

Třeba právě Vaše logo bude v budoucnu známé po celém světě.

Prohlédněte si naší práci.

Klikněte pro větší detail na libovolné logo.

logo Hungaria tour - cestovní kancelář

Původní logo prezentovalo firmu již 12 let, dlouhé roky plnilo svoje poslání. Dnes však už jeho proporce neprezentují firemní ideály CK Hungaria tour, která od roku 1998 nabízí svým klientům lázeňské pobyty v Maďarsku ve více jak 28 destinacích. V roce 2011 nově rozšířila svoje služby na Slovinsko i Rumunsko.

Rozšíření portfolia služeb je dobrým důvodem, proč by měla firma změnit logo nebo redesignovat některé jeho části společně s korporátní identitou. Původní logo nemohlo již zastávat současné firemní postoje a nabízené služby, které dnes změnili podstatně svoji podobu.

Nová podoba značky sděluje, že firma došla do bodu určitých změn, a proto si zaslouží nový modernější kabátek, který lépe vyjádří dnešní hodnotu nabízených služeb.

Nové logo také může napomoci k nalezení nové cílové skupiny a u stálých zákazníků navýšit důvěru ve značku, protože jenom silné stabilní moderní společnosti si mohou dovolit kráčet s dobou a nedržet se stereotypů. Současné logo se, též jako původní, skládá z obrázkové a textové části, ale navíc nese pod sebou zaměření a datum založení firmy. To je většinou spojováno s příslibem tradice a důvěry, kterou si za dobu svojí existence cestovní kancelář vydobyla.

Font je krásně hladký, tudíž nijak nenarušuje rovnováhu s oblými tvary kapek. Každá kapka charakterizuje vodní živel v určité podobě, včetně jeho využití v lázeňství - energie, osvěžení, čistota. To v sobě nese, společně s barvami, určité poselství - ale je to velice individuální, protože na každého z nás mohou působit barvy zcela odlišným dojmem. Mimo jiné, tyto barvy symbolizují trikoloru, kterou nese maďarská vlajka. Právě na zájezdech do Maďarska si postavila CK Hungaria tour know-how a vybudovala si tak silné portfolio stálých a spokojených zákazníků v České republice.


web: hungariatour.cz



logo Gourmet Gornitzki - značkový obchod s uzeninami, sýry a specialitami

Dojmem čistých a lehkých křivek - tak působí logo z naší dílny, které se skládá ze dvou, naproti sobě spojených, písmen G v černé barvě tvořících inicály názvu značky Gourmet Gornitzki.

Tato značka vznikla na podzim roku 2010 společně s otevřením prodejny ve Spálené ulici v Praze 1. Tento značkový obchod se zabývá prodejem širokého sortimentu uzenin, sýrů a lahůdek z více jak dvanácti zemí světa. Gourmet Gornitzki si vytyčil úkol - oslovit gourmety a všechny vyznavatele vysoké kvality za příznivé ceny.

Design výlohy, jehož řešení jsme též navrhovali, působí krásně čisté a díky jednoduchému polepu výlohy je část vnitřní prodejny příjemně prosvětlena denním světlem z ulice.

Celý korporátní design - vizitky, poutače, letáky, cenovky a etikety na zboží jsme řešili v černobílém provedení. Při navrhování značky jsme mysleli především na to, že kvalitní jídlo je samo o sobě dosti pestré (barevné) a vůní výrazné, takže netřeba tyto věci dohánět na etiketě. Některé barvy nám také mohou zapříčinit, že jídlo vedle nich nebude vypadat zcela dobře. Pilířem tohoto konceptu se stala myšlenka, že čím bude grafický koncept jednodušší, tím lépe bude možné odprezentovat obsah - tedy samotný produkt, od kterého by nás zbytečně rušily složitosti kolem. Toto řešení má za následek i nižší náklady spojené s tiskem - ušetří se za barvy.


web: gourmet-gornitzki.cz



logo Pannonia.cz - cestovní kancelář

V zimě roku 2010 jsme byli požádáni vytvořit logo pro cestovní kancelář, která bude nabízet zájezdy do Maďarska pouze prostřednictvím internetu.

Při navrhování jsme dostali za úkol, aby logo na první pohled vytvářelo dojem, že Maďarsko je malebná země plná hezkých míst určených pro výlet. Tedy udělat vše pro to, aby tato značka vyvolala chuť podívat se do této země.

Jelikož si uvědomujeme, že dovolená je především spojena s relaxací a odpočinkem, tak bylo třeba tomu přizpůsobit celkový ráz loga. Ručně napsaný nápis PANNONIA.cz působí uvolněně a nenuceně. Písmeno O, nacházející se uprostřed, nám umožnilo hru v podobě jednoduché stylizace stromečku. Podtržení však přidává na důležitosti celkového sdělení a dotváří společně se stromečkem přírodní scenérii. Zelené svěží barvy uklidňují a zvou na výlet do čisté, hezké přírody. Logo doplňuje claim - Maďarsko Vás oslní!, který vyzývá k prosluněné příjemně strávené dovolené v Maďarsku.


web: pannonia.cz



logo PBO Quick - investiční kapitálová společnost

V polovině roku 2010 jsme byli osloveni investiční kapitálovou společností vytvořit logo a webové stránky, které budou čistě a jednoduše reprezentovat firmu. Zvolený font nám nabídl hladké linky se zajímavě dokončenou dotažnicí u písmene „Q“, které tak dostává tvar hovorové bubliny.

Písmeno Q, tak navazuje komunikaci s písmenem O. Lze si tak vyložit obchodní komunikaci, vztah nebo dokonce transakci mezi Q a O. Tyto dva subjekty jsou k sobě poutány, přesto si každý z nich zachovává svou individualitu a autonomii, což je jasně vyzdviženo rozdílem barev – modrého „Q“ a šedého „O“. Význam modré barvy je navíc spojován s rozumem, ochranou, klidem a bezpečím a z hlediska marketingu je globálně považován za „nejbezpečnější“ barvu. Modrou si také oblíbil obchodní svět, kde představuje symbol klidu, stability a autoritativního prostředí.


web: pboq.cz



logo ROTUNDA - Centrum pro pohybový systém

V druhé polovině roku 2010 jsme byli požádáni ředitelkou Centra pro pohybový systém změnit jejich image, který nevyhovoval dnešním nárokům.

Centrum pro pohybový systém se zabývá nejen fitness aktivitami, ale především se specializuje na zdravotní cvičení v oblasti bolesti zad pomocí O-A metody, které je zatím specializací pouze tohoto centra sídlícího v Praze. Logo vyjadřuje lásku k cvičení pomocí dvou postav držících se za ruce, které mezi sebou tvoří tvar srdce. Jejich dynamický tvar a použité barvy zobrazují pružnost, energii, zdraví a fit kondici.


web: rotunda-cps.cz



logo i like e-bike.com - půjčovna elektronických kol v Praze

Tato mladá, ambiciozní značka od jara 2010 otevřela svoji půjčovnu elektronických kol na Praze 1. Nabízí především zahraničním turistům dopravní prostředek s průvodcem nebo GPS navigací na projížďku Prahou, který nepodléhá dopravní zácpě, a tak příjemně stihnete všechny krásy hlavního města projet za jeden den.

My jsme měli možnost být u zrodu celé této myšlenky, pro kterou jsme dostali za úkol vytvořit logo, nafotit reklamní fotografie, navrhnout vizitky a propagační tiskoviny společně s bannery na místo půjčovny „e-biků“. Logu dominuje nápis I LIKE E BIKE.COM, kterým nám prosvítá ekologicky působící zelená barva, která nám napomáhá příjemně rozdělit a zpřehlednit celý název firmy. Ústředním motivem je však panáček sedící mezi dvěma „Éčky“ spojených rámem, což nám jednoduše dotváří dojem kola. Přední „E“ je také stylizací elektornické zástrčky, která úzce souvisí s dobíjením baterií elektro kol.


web: ilikeebike.com

TisknesLevne.cz

Naši klienti

klient klient klient
klient klient klient

Aktuality

Česká zemědělská univerzita, pro kterou jsme realizovali on-line kampaň "Studuj ČZU" zaměřenou na uchazeče o studium zaznamenala tento rok 15% nárůst přihlášek oproti loňskému roku. http://www.czu.cz/cs/?r=5133&i=12896

VŠEOBECNÉ OBCHODNÍ PODMÍNKY VE FORMÁTU PDF

NEJNOVĚJŠÍ PREZENTACE VE FORMÁTU PDF

  Studio Perfection doporučuje: Produktová fotografie | tvorba webových stránek Pardubice